fredag 16 september 2011

till salu

Det produceras ibland saker hos knappologi som inte är förbeställt. Detta tänkte jag nu samla på ett ställe på bloggen för att du lätt ska få en översikt. Tanken med detta inlägg är att jag uppdaterar det efterhand. Du hittar alltid detta inlägg genom länken i högerspalten.


Iphonefodral, 180 kr/st.







Nummer 3, 4, 5 0ch 6, röd, svart, orange och grön är SÅLD.








Skötbädd, 380 kr SÅLD










Necessärer och sminkväskor, 300 kr resp 220kr, SÅLDA







































Mössa, 99kr

Mössor sys även på beställning, förslag på tyg HÄR, 99kr SÅLD







Napphållare, 75 kr

Nummer 2, 4, 5 är SÅLD







Ringar, 89 kr, de till höger är SÅLDA







Örhänge, 99, hårklämmor 29

Hårklämma 1,2,3 SÅLDA







Gratulationskort, 20 kr/st, 5-pack 80 kr eller 10-pack 140 kr







Krokofant, 89 kr
SÅLD

2 kommentarer:

Yoko sa...

vad mkt fiiint! jag har gjort liknande modeller på mina necessärer...

Dina är riktigt bra! OCH snygga!

Anonym sa...

Åh, jag vill gärna köpa några hårnålar nästa gång vi ses. Har du fler än de på bilden? Annars är jag sugen på nr 1 och 2. Maria C