måndag 18 januari 2010

beställningarna rullar in...

...så jag är glad över att kunna pricka av den översta på listan. Levererad och klar idag! Det prickiga tyget kommer från en loppis, Stångby loppis om jag inte minns fel. Det randiga har jag fyndat på en antikaffär i Malmö, på N.Skolgatan tror jag den ligger.


Innan dess blev jag klar med en necessär som legat halvdan länge nu. Första manliga ägaren till en knappologi-necessär. Innerficka enligt önskemål. Yttertyget har ni sett tidigare, inhandlat på Myrorna i Malmö. Innertyget tror jag att jag har funnit i mammas tyglådor.

1 kommentar:

TANT GRÖN sa...

Villka fina saker! Tant Grön vill gärna sälja dina barngrejor...
Kom in så pratar vi!

Kommer ihåg mötet på Erikshjälpen.. Svettig och fyndparalyserad den gången.. Kommer fortfarande ihåg villket tyg det var jag köpte den dagen.. Kul att du hittade min blogg..
/Sophie